Shop Mobile More Submit  Join Login
Pyramid Head snowman by Mistress-D Pyramid Head snowman by Mistress-D
Yeah, I made a Pyramid Head snowman, bitches. XD God, this was forever ago, but I just unearthed the picture. XD

This guy stands almost five feet, and he took me like three or four hours in the freezing cold. LOL! XD And yet it still manages to look like complete shite.

The redish pink crap is a combination of food coloring and ketchup. I wish there'd been more ketchup and less food coloring, although that might've smelled nasty. LOL! XD

So yeah. Fun stuff. XD

Heh, there was literally no category that this could possibly fit under, so I put it under fanart. XD *shrug*
Add a Comment:
 
:iconjaztendo64:
Jaztendo64 Featured By Owner Aug 15, 2011  Hobbyist General Artist
THIS IS DISGUSTING.







...




good work <3
Reply
:iconangelrose552:
AngelRose552 Featured By Owner Jun 13, 2011  Hobbyist General Artist
Dude... Looking out your window at night and seeing this.. You gon' get raped D:
Reply
:icondiblet:
Diblet Featured By Owner May 19, 2011
now this IS sexy and amazing XD NICE xD
Reply
:iconionshu:
ionshu Featured By Owner Nov 26, 2010  Professional Artisan Crafter
Yeah, they are a bitch to create!! Good to see one in the daylight though, lol. Mine was made at like, 10pm and then, as always, someone knocked it all down before dawn.
Reply
:iconalexiscariot:
AlexIscariot Featured By Owner Mar 5, 2010  Hobbyist Writer
Nice dedication
Reply
:iconphuzface1:
PHUZface1 Featured By Owner Sep 20, 2009  Professional Artist
OH MY GAWD it's a freakin work of art! Snow is pretty hard to sculpt with, so MAJOR kudos go to you!

Aw, it's so awesome:heart:
Reply
:icontwisted-insanity:
Twisted-Insanity Featured By Owner Aug 18, 2009  Student Photographer
GAAAWD
Reply
:iconbarrowmanfan:
BarrowmanFan Featured By Owner Apr 10, 2009
Hahahaa! :XD:
that is just pure WIN
:XD:
Reply
:iconbondage-kitty:
Bondage-Kitty Featured By Owner Apr 1, 2009  Hobbyist Traditional Artist
Bloody awesome!
Reply
:iconfxoxn:
FxOxN Featured By Owner Feb 23, 2009
COOL!!
Reply
:iconpandafoot:
pandafoot Featured By Owner Feb 22, 2009
YOU ARE CHRISTMAS GOD!! XD
Reply
:iconstephen-jeordie:
stephen-jeordie Featured By Owner Feb 18, 2009
Horror :XD:
Reply
:iconclopinkingofgypsies:
ClopinKingOfGypsies Featured By Owner Feb 17, 2009  Hobbyist General Artist
HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA
Reply
:iconkiranookamihime:
KiranoOkamiHime Featured By Owner Feb 17, 2009  Hobbyist General Artist
.... I have no idea what to say other then wow.
Reply
:iconchapperice:
ChapperIce Featured By Owner Feb 16, 2009
That is BEYOND awesome
Reply
:iconhmgc:
hmgc Featured By Owner Feb 16, 2009
I was thinkiing about Pyramid Head today all today and here you cum out with this snowmans. xD
Reply
:iconlorneglomper:
Lorneglomper Featured By Owner Feb 16, 2009
XD lol wow...that looks great btw but which way is his head pointin'?
Reply
:iconmistress-d:
Mistress-D Featured By Owner Feb 16, 2009
Heh, forward, I guess. XD LOL! I think I did this before I realized that the top of his head came to a point. So he's not really a pyramid head, he's a... WTF, I 3D triangle head? LOL! I dunno. But yeah, for the longest time I thought he just had a rectangular plane going down front. XD
Reply
:iconlorneglomper:
Lorneglomper Featured By Owner Feb 16, 2009
XD lol
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 1200 × 1800




Details

Submitted on
February 16, 2009
Image Size
2.1 MB
Resolution
1200×1800
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,088
Favourites
78 (who?)
Comments
19
Downloads
105

Camera Data

Make
Canon
Model
Canon EOS DIGITAL REBEL XT
Shutter Speed
1/250 second
Aperture
F/9.0
Focal Length
21 mm
ISO Speed
400
Date Taken
Jan 21, 2007, 5:19:09 PM

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Share Alike 3.0 License.
×